Комментариев нет

У Тимошенко заявляють, що Порошенко «віджав» собі NewsOne

У партії «Батьківщина» вважають, що попри заяви про те, що телеканал NewsOne перейшов у власність депутата від «Опозиційного блоку» Тараса Козака, його реальним господарем став президент Петро Порошенко.

Відповідну заяву опубліковано на сайті партії.

«Сьогодні стало остаточно зрозуміло, для чого Банкова влаштувала колотнечу зі звинуваченням «неправильних» телеканалів в «непатріотичній» позиції», – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що у одного зі звинувачених – телеканалу NewsOne – раптово змінився власник, ним став депутат від «Опоблоку» Тарас Козак.

«Але немає сумнівів, що реальним господарем став Петро Порошенко. Зрештою, вже мало кого дивує його співробітництво з опоблоківцями і медведчуківцями, у компанії з якими, вочевидь, він збирається йти на вибори», – вважають у партії.

На думку представників «Батьківщини», президент це зробив «заради збереження при владі».

У партії додали, що можна придбати назву телеканалу чи газети, але «фахових і чесних журналістів не купиш і вони надалі будуть казати правду про корупцію, про ворожих агентів, яких за гроші чи «просто так» призначають на відповідальні посади, про Липецьк і Мальдіви».

Як повідомлялося раніше, відомий юрист Андрій Портнов розірвав договір про управління телеканалом NewsOne у зв’язку з тим, що на телеканалі змінилася структура власності.

admin

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *